مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانجات سنگ تراورتن اسلب تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با سنگ تراورتن اسلبفروشندگان سنگ تراورتن اسلب تزئینی

سنگ تراورتن اسلب یکی از سنگ های طبیعی می باشد که از معادن ایران استخراج می گردد و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد، کاربرد های زیادی در ساختمان سازی پیدا کرده است، کارخانجات تراورتن تزئینی اسلب با استفاده از فناوری های پیشرفته این نوع سنگ ها از معادن استخراج نموده و سپس به شکل کاملا خالص سازی شده در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.

کارخانجات سنگ تراورتن اسلب تزئینی

آشنایی با سنگ تراورتن اسلب

آشنایی با سنگ تراورتن اسلب سنگ تراورتن اسلب یکی از سنگ های بسیار زیبا و مهم در ایران است که معمولاً به شکل ورقه های اسلب برش خورده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد، این سنگ ها دارای رنگ های مختلفی بوده و به نحوی است که حتی طرح‌ های کاملاً طبیعی نیز در آن شکل گرفته که سبب افزایش زیبایی و در نهایت استفاده از آن در نما های داخلی و خارجی شده است.

سنگ های تراورتن اسلب در برابر انواعی از مواد اسیدی و قلیایی به شدت مقاوم بوده و این ویژگی منحصر به فرد سنگ طبیعی تراورتن سبب شده که بتوان از آن در کف پوش های آزمایشگاه ها استفاده کرد و تماس اسید با این سنگ ها به هیچ وجه سبب تخریب اسلب تراورتن و شکستگی در آن نخواهد شد.

از دیگر ویژگی هایی که سبب منحصر به فرد شدن این نوع سنگ و افزایش کارایی و کاربرد آن در ساختمان سازی شده این است که برخلاف سنگ های معدنی دیگر پسماند های کمتری تولید می کند و به نحوی است که در هر یک تن از سنگ معدن آن می‌ توان حدود ۹۰ درصد از این سنگ را استخراج کرد که از لحاظ اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه است و باعث شده که میزان تولید و مصرف آن بالا برود.

فروشندگان سنگ تراورتن اسلب تزئینی

فروشندگان سنگ تراورتن اسلب تزئینی فروشندگان تراورتن تزئینی سنگ اسلب در تلاش هستند که بهترین نوع این سنگ ها را در ابعاد و ضخامت های متنوع و سفارشی به فروش برسانند و سفارش از این فروشندگان به این شکل است که می توان قالب، اندازه، ضخامت و حتی رنگ آن را مشخص نمود و و پس از نهایی شدن خرید سنگ مورد نظر آماده و سپس ارسال خواهد شد.

گفتنی است این فروشندگان سنگ ها را با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های برش ورقه ورقه کرده و پس از صیقلی کردن در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند چه رضایت بیشتر مشتریان بسیاری را در پی داشته و باعث خواهد شد که میزان خرید و فروش آن به شدت گسترش پیدا کند به طوری که حتی عده ای آن ها را در تعداد های بالا و ابعاد بزرگ تر از این فروشندگان سفارش می دهند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *