مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید سنگ ساختمانی تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت محبوبیت سنگ ساختمانی تراورتنمشاوره فروش سنگ ساختمانی تراورتن

سنگ ساختمانی تراورتن اصلی با کیفیت جزء سنگهای یا تزیینی رده بندی شده است. در بین سنگهای تزئینی تراورتن به عنوان اصطلاحاً یک سنگ نرم شناخته می شود، نرم بودن آن از این جهت است که در کارگاههای سنگبری و تراش چه از لحاظ برش و چه از لحاظ صیقل و ساب دارای شکل پذیری مناسبی می باشد.

مرکز خرید سنگ ساختمانی تراورتن

علت محبوبیت سنگ ساختمانی تراورتن

علت محبوبیت سنگ ساختمانی تراورتن سنگ ساختمانی تراورتن به دلیل استحکام و مقاومت آن در تمام جهات به عنوان سنگی مقاوم در برابر تنش های کششی و فشاری شناخته می شود. انواع سنگ تراورتن که دارای رنگ های گوناگون از کرم روشن، کرم متمایل به سفید، کرم متمایل به بژ، کرم گل یخی و غیره می باشد. از این جهت یکی به دلیل تنوع رنگی مذکور و دیگری به دلیل مقاومت بالای آن برشکار و صیقل کار محصولی می‌تواند فراوری نماید که دارای درخشندگی فوق العاده باشد. بنابراین سنگ ساختمانی تراورتن رنگی دارای درخشندگی خاصی می باشد که از آن به عنوان سنگ ساختمانی تراورتن یاد می شود.

سنگ نما تراورتن جزء سنگ های مستحکم و متراکم بین سنگ های مرمریت شناخته می شود از این جهت برشکار و صیقل کار می تواند سنگها را بدون شکستگی در هر جهتی برش یا ساب دهد.

در زمان اجرا و جانمایی سنگ ساختمانی تراورتن اسلب ممتاز بایستی این نکته را فراموش نکرد که اولا بندکشی مناسب در لابلای سنگها رعایت شود و ثانیا استفاده از دوغاب مناسب که درخشندگی سنگ را نه تنها تبدیل به کدری نکند بلکه باعث درخشندگی و محافظت بیشتر از آن گردد.

این نوع از رنگ و درخشندگی که به دلیل بافت روشن سنگ و ساب مناسب ایجاد شده است باعث تولید سنگ تراورتن شیک می شود. این نوع سنگ موجب جلوه ای ویژه و چشم نواز به هر مکانی که نصب می شود، می دهد.

اما نکته ای که در بین سنگ های تراورتن حائز اهمیت است استحکام آنها می باشد زیرا سنگهای نامقاوم یا کمتر مقاوم هنگام برش یا ساب ممکن است دچار شکستگی گردند. 

مشاوره فروش سنگ ساختمانی تراورتن

مشاوره فروش سنگ ساختمانی تراورتن مشاوره فروش سنگ تراورتن که از معادن سنگ تزیینی در استان فارس استخراج می شود، در کارگاههای سنگبری و صیقل کاری همین شهرستان و استان فارس توسط مشاوران حرفه ای در فروش صورت می گیرد. علاوه بر استان فارس در سنگبری های استان اصفهان و شهرهای خمینی شهر و مهدیشهر و محمدشهر کار برش در قطعات اسلب، تایل و قطعات ۴۰ در ۴۰ برش و صیقل می شود.

بنابراین سنگ تراورتن از استان فارس یا به صورت اسلب یا تایل و … به فروش می رسد، یا بصورت کوب از معادن به استان های اصفهان و تهران ارسال می گردد و به مرکز خرید سنگ تراورتن ارائه و در آنجا عملیات برشکاری و صیقل کاری انجام می شود و در داخل کشور و یا بصورت فعالیت های بازرگانی به خارج از کشور فروخته می شود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *