مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش سنگ ساختمانی رنگ شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور ازسنگ ساختمانی رنگ شدهقیمت نهایی سنگ ساختمانی رنگ شده

پخش سنگ ساختمانی رنگ شده به عنوان مستحکم ترین متریال برای استفاده در صنعت ساختمان سازی در حجم های بسیار زیادی صورت می پذیرد تا بتواند نیاز تمامی طراحان و معماران این حرفه را برآورده سازد. سنگ جزو ابتدایی ترین مصالح ساختمانی است که انسان از آن برای ساخت پناهگاه ‌ها و رفع نیاز خود استفاده می ‌کند و تنوع بسیار زیادی به خود اختصاص می دهد.

پخش سنگ ساختمانی رنگ شده

منظور ازسنگ ساختمانی رنگ شده

منظور ازسنگ ساختمانی رنگ شده سنگ به عنوان پر کاربرد ترین متریال در صنعت ساختمان سازی مورد توجه فعالان قرار می گیرد زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی است که دیگر متریال ها از آن بی ‌نیاز هستند. از مهمترین ویژگی های سنگ می توان به دوام و مقاومت بسیار بالای آن ها، جلا پذیری مطلوب، مقاومت سایشی و ضربه ای بالا، قابلیت برش و صیقل خوردن؛ قابلیت شستشو و ثبات رنگی، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت و بسیاری دیگر از موارد اشاره کرد.

سنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی به دو صورت طبیعی و مصنوعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌گیرند. سنگ های طبیعی به صورت بدون فرآوری شده و در نمونه ‌های اسلب در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌گیرد. به نوعی که سنگ های مصنوعی بعد از استخراج از معادن وارد کارخانه‌ ها می ‌شوند و یکسری فرآیند ها بر روی آنها انجام می ‌شود و در نهایت با نام ‌های تجاری متفاوت به بازار ارائه می ‌گردند.

سنگ های ساختمانی رنگ شده در گروه سنگ های مصنوعی قرار می‌ گیرند و تنوع بسیار زیادی به خود اختصاص می‌ دهند. سنگ های ساختمانی رنگ شده در سایز و ابعاد مورد نیاز مشتریان قابل برش هستند و همان طور که از نام آن ها بر می آید، تنوع رنگی متفاوتی به خود اختصاص می دهند و می تواند پاسخگوی نیازهای متنوع طراحان و معماران ساختمانی باشند.

قیمت نهایی سنگ ساختمانی رنگ شده

قیمت نهایی سنگ ساختمانی رنگ شده قیمت نهایی سنگ ساختمانی رنگ شده بر اساس کیفیت و ویژگی های این محصول مشخص می ‌گردد. برای تعیین قیمت سنگ های ساختمانی معمولاً ویژگی های زیر مورد توجه قرار می‌ گیرد:

  • بافت سنگ و میزان جذب آب سنگ
  • پاکیزگی سنگ و پایداری آن در برابر عوامل محیطی
  • پایداری مکانیکی سنگ
  • نوع خرید و میزان خرید سنگ
  • آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ
  • رنگ سنگ

تمامی این موارد در تعیین قیمت نهایی سنگ ساختمانی رنگ شده تاثیر می گذارد و در زمان خرید باید به تمامی آنها توجه شود.

رنگ سنگ ساختمانی و قیمت آن جزو مهمترین عواملی است که تعیین کننده مکان مورد استفاده این متریال ها می باشد. به نوعی که برخی از طراحان و معماران از رنگ های روشن و سنگ های گران قیمت در نمای داخلی ساختمان ها استفاده می کنند و در صورتی که از رنگ ‌های تیره‌تر و ارزان قیمت در نماهای بیرونی کمک می گیرند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *