مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش سنگ ساختمانی ترامیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگ و طرح متنوع سنگ ساختمانیشرکت پخش سنگ ساختمانی ترامیت

به دلیل خصوصیات مشابه این سنگ با سنگ های ساختمانی تراورتن و مرمرمیت به سنگ ساختمانی ترامیت مشهور شده است. این سنگ از آهک بسیاری تشکیل شده است و از سنگ های ساختمانی دیگر سبک تر است.
باید دقت شود به خاطر شباهت زیاد با سنگ تراورتن اشتباه آن را در نظر نگیرید. از مزیت های این سنگ خوش تراش بودن آن است.

مرجع فروش سنگ ساختمانی ترامیت

رنگ و طرح متنوع سنگ ساختمانی

رنگ و طرح متنوع سنگ ساختمانی شما اگر بتوانبد رنگ و طرح متنوع سنگ ساختمانی را بشناسید می توانید برای ساختمان یا خانه ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. که اینجا ما سعی می کنیم به اختصار شما را راهنمایی کنیم.

  1. سنگ مرمر : این سنگ دارای رنگ و طرح های متنوعی است. این سنگ به دلیل تنوع رنگ بسیار در نما پله، کف، ستون ها و نمای داخلی کاربرد دارد. ولی این سنگ قدری گران است.
  2. سنگ تراورتن : از این سنگ بیشتر در کف پوش، دیواره های استخر و نمای ساختمان استفاده می شود. این سنگ به دلیل آهکی بودن رنگ و قیمت مختلفی دارد.
  3. سنگ گرانیت : این سنگ از استحکام خیلی خوبی برخوردار است. بر روی این سنگ معمولا رگه های تیره ای می بینید. ویژگی های ظاهری این سنگ او را به یک سنگ خیلی زیبا تبدبل کرده است.
  4. سنگ کوارتزیت : این سنگ به دلیل فشار زیاد گرما و در اثر دگرگونی ماسه سنگ پدید آمده است. این سنگ با اینکه خیلی شبیه سنگ مرمریت است ولی از مقاومت بیشتری نسبت به این سنگ برخوردار است. و به همین دلیل به راحتی سائیده و فر سوده نمی شود.
  5. سنگ مرمریت : یکی از محبوب ترین سنگ ها در بین خریداران سنگ مرمریت می باشد. از این سنگ بیشتر در نمای داخلی استفاده می شود چون اگر در مجاورت با آب و هوای بیرون قرار گیرد به راحتی آسیب می بیند و در نتیجه تغییر شکل خواهد داد.
  6. سنگ ترامیت : یکی از مزایای مهم این سنگ خوش تراش بودن آن است و قیمت مناسبی برای خریداران دارد. این سنگ به دلیل آهک زیادی که دارد آب زیادی می تواند به خود جذب کند که باعث آسیب دیدن سنگ و ایجاد لکه بر روی آن می شود.

شرکت پخش سنگ ساختمانی ترامیت

شرکت پخش سنگ ساختمانی ترامیت شرکت های سنگ ساختمانی که بیشتر در غرب کشور می باشند سعی بر این دارند که پخش سنگ ساختمانی در وسعت کل کشور داشته باشند که از این راه از درآمد خوبی برخوردار شوند.
سنگ ترامیت که تولید بخش زیادی از آن در شهرستان بوکان در آذربایجان غربی صورت می پذیرد. سعی شده علاوه بر تامین نیاز کل کشور به این سنگ به کشورهای همسایه نیز هم صادرات شود.
این سنگ به دلیل ظاهر زیبا و سبکی آن از طرفدارانی بسیاری در داخل و خارج کشور دارد. ولی مهم ترین ویژگی این سنگ قیمت مناسب آن نسبت به دیگر سنگ های ساختمانی مشابه است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *