مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانجات تراورتن شکلاتی موج ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کامل تراورتن شکلاتی موج ریزفروشندگان تراورتن شکلاتی موج ریز

تراورتن شکلاتی موج ریز یکی از بهترین انواع سنگ های ساختمانی پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز است که در کارخانجات سنگ بری بنا به میزان عرضه و تقاضا و نوع سفارش مشتریان برش داده شده و به فروش می رسد. از این سنگ در بخش های مختلف ساختمان هم در قسمت نمای خارجی و هم در قسمت های داخلی مانند راه پله، دیواره ها و کف می توان با تنوع رنگی بالا استفاده نمود.

کارخانجات تراورتن شکلاتی موج ریز

معرفی کامل تراورتن شکلاتی موج ریز

معرفی کامل تراورتن شکلاتی موج ریز

سنگ ها یکی از پر کاربرد ترین انواع مصالح ساختمانی می باشند که در بخش های مختلف یک ساختمان به کار می روند. در این میان سنگ های مختلفی وجود دارند که یکی از زیباترین و بهترین آنها را می توان سنگ تراورتن دانست.

تراورتن چگونه شکل می گیرد و به چه رنگ هایی وجود دارد؟ تراورتن نوعی سنگ است که در اثر فعالیت های آتشفشانی به وجود آمده و از صفحات کربن دار و آهک دار رد شده و سبب شکل گیری نهایی می شود.

نوع رنگ این سنگ نیز بستگی به ترکیبات آن دارد. مثلا در کارخانجات تراورتن شکلاتی نوعی از سنگ هایی است که بسیار مورد استفاده قرار گرفته و به فروش می رسد. این امر را به دلایل زیر می توان مرتبط دانست:

  • مقاومت و استحکام بالا
  • استخراج آسان
  • زیبا، متخلخل و در برابر لغزش مقاوم
  • عایق صوتی و عایق حرارتی
  • قیمت مناسب
  • قابلیت سمباده خوردن و شکل پذیری آسان

معادن چندی در ایران وجود دارند که مکان استخراج تراورتن می باشند. از آن جمله می توان به معادن زیر اشاره کرد:

  • شهرستان محلات
  • شمال و شمال غرب کوه های سخت حصار
  • فیروز کوه
  • کوه کن

بنا به شرایط شکل گیری و جغرافیایی تراورتن ممکن است رگه دار بوده یا فاقد آن باشد که در این صورت هر کدام قیمت خاص خود را دارا می باشد. از این سنگ در قسمت هایی مانند نمای خارجی ساختمان به ویژه نما های رومی می توان استفاده کرد. به این ترتیب قیمت مناسب این سنگ و وجود مزایای بسیار استفاده از آن را توجیه پذیر می نماید.

فروشندگان تراورتن شکلاتی موج ریز

فروشندگان تراورتن شکلاتی موج ریز تراورتن شکلاتی تحت عنوان موج ریز یکی از انواع نمونه های سنگ ساختمانی است که در یک ساختمان می توان از آن استفاده کرد. فروشندگان تراورتن شکلاتی در زمان خرید اطلاعات و راهنمائی های لازم را به خریداران ارائه می نمایند.

بر این اساس یکی از کار هایی که آنها انجام می دهند ارسال کارشناسانی برای بازدید از محل است تا در مورد نوع و مقدار مناسب سنگ اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار دهند. به این ترتیب آنها به محاسبه مقدار دقیق سنگ مورد نیاز پرداخته و پس از آن قیمت فروش را به خریداران اعلام داشته و این کالا را به آنها عرضه می دارند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *