مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانجات سنگ تراورتن حیاط شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارامترهای تعیین کننده کیفیت سنگ تراورتن حیاطفروشندگان سنگ تراورتن حیاط شیک

سنگ تراورتن حیاط، با دارا بودن نمایی خاص، طرفداران زیادی دارد. چرا که از بهترین سنگ های حال حاضر بازار است و با استفاده از آن می توان به بهترین شکل ممکن حیاط را سنگفرش کرد. همچنین این سنگ به دلیل داشتن تنوعی بالا از طرح و رنگ، کارایی مناسبی در زیبا سازی دیوارهای داخل حیاط دارد. از این رو می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سایر سنگ ها باشد. در همین راستا، کارخانه ما به عنوان یکی از برترین کارخانجات تراورتن شیک، توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، عرضه کلی این محصول را در دستور کار خود قرار دهد.

کارخانجات سنگ تراورتن حیاط شیک

پارامترهای تعیین کننده کیفیت سنگ تراورتن حیاط

پارامترهای تعیین کننده کیفیت سنگ تراورتن حیاط از پارامترهای تعیین کننده کیفیت برای سنگ تراورتن حیاط، می توان به شکل ظاهری، بافت، مقاومت و نصب آن اشاره کرد. این سنگ به لحاظ شکل ظاهری می بایست لایه لایه و دارای نوارهای متعدد باشد. همچنین رنگ آن باید دارای جذابیت بالا بوده و احساس خوبی به انسان منتقل نماید. از طرف دیگر، در بافت سنگ تراورتن حیاط باید تخلخل هایی وجود داشته باشد که به زیبایی سنگ بیفزاید.

از دیگر شاخص های کیفی برای سنگ تراورتن حیاط، اجرای سریع و راحت آن است و نباید هیچ گونه مشکل نصب داشته باشد. چرا که سیمان باید به راحتی در داخل حفره های تراورتن نفوذ کند و سنگ به خوبی در جای خود قرار گیرد. همچنین یک سنگ تراورتن مرغوب باید با برخورداری از خاصیت ارتجاعی، مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد و در برابر عوامل مخرب محیطی هیچ گونه آسیبی نبیند. از طرف دیگر ضروری است در برابر هر گونه ساییدگی استحکام لازم را دارا باشد.

لازم به ذکر است، یک سنگ با کیفیت تراورتن برای حیاط، باید قابلیت صیقل پذیری بالایی داشته و جلای آن بسیار زیبا باشد. چرا که این ویژگی می تواند کاربرد وسیعی از این سنگ برای سنگفرش حیاط و یا تزئین نمای دیوارها به وجود آورد. همچنین این سنگ در برابر رطوبت نباید هیچ آسیبی ببیند و از این لحاظ باید شرایط لازم برای مناطق با آب و هوای مرطوب را داشته باشد.

فروشندگان سنگ تراورتن حیاط شیک

فروشندگان سنگ تراورتن حیاط شیک کارخانه ما ما با اعتقاد و التزام عملی به ارزش های حرفه ای چون صداقت در فرایند قیمت گذاری، در بین فروشندگان تراورتن شیک، ارائه دهنده بهترین خدمات برای خرید محصول ارزان و با کیفیت است. سنگ تراورتن حیاط یکی از محصولات قابل عرضه در مجموعه ما می باشد که می تواند در انواع مختلف، به خریداران عرضه گردد. شما از هم اکنون می توانید برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش خود، با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *