مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید سنگ ساختمانی اسلب

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم درباره سنگ ساختمانی اسلبخرید عمده سنگ ساختمانی اسلب

کارخانه تولید سنگ ساختمانی اسلب با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه‌های صنعتی در حوزه تولید سنگ اسلب صادراتی فعال است. در مرکز تولید صنعتی این سنگ، از نوین‌ترین ابزارهای برش، فرز و پولیش استفاده می‌شود و در نهایت محصولی بسیار با کیفیت و دارای جلوه ظاهری زیبا و چشمگیر تولید می‌گردد. سنگ‌های اسلب یکی از پرکاربردترین سنگ‌ها در صنعت دکوراتیو هستند و توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند.

کارخانه تولید سنگ ساختمانی اسلب

نکات مهم درباره سنگ ساختمانی اسلب

نکات مهم درباره سنگ ساختمانی اسلب

سنگ اسلب نوعی از سنگ است که به دلیل داشتن رگه‌های طبیعی و رنگ‌های چشم نواز در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سنگ در سال‌های اخیر در صنعت دکوراسیون داخلی و همچنین نماسازی فضاهای مختلف جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

سنگ اسلب که به صورت طبیعی دارای رگه ها و خطوط زیبا است ماندگاری بالاتر و جلوه زیباتری نسبت به سنگ اسلب صنعتی که در کارخانه، فرآوری و تولید می‌گردد دارد، اما قیمت سنگ اسلب طبیعی بالاتر از اسلب صنعتی است. مدل‌های مختلفی از سنگ اسلب وجود دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • سنگ اسلب مرمریت در انواع مختلف مانند بلک گلد
  • اسلب تراورتن
  • سنگ اسلب چینی

از مهمترین ویژگی‌های و مشخصه‌های سنگ‌های اسلب می‌توان به تنوع طرح، رنگ و ابعاد، استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و تغییرات جوی و فشار فیزیکی، نصب آسان و سریع، قابلیت اجرای انواع نورپردازی و قیمت مناسب اشاره نمود.

از انواع سنگ اسلب برای طراحی فضاهای داخلی ساختمان‌های مسکونی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق های نشیمن و همچنین نماسازی بیرونی ساختمان های مختلف تجاری مانند پاساژها، فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و ساختمان‌های اداری و آموزشی استفاده می‌شود. 

خرید عمده سنگ ساختمانی اسلب

خرید عمده سنگ ساختمانی اسلب

خرید عمده سنگ ساختمانی اسلب از بازار فروش آنلاین این محصول یکی از آسان ترین روش‌ها برای خرید انواع اسلب طبیعی و صنعتی است. در بازار فروش اینترنتی انواع سنگ‌های ساختمانی و دکوراتیو، خریدار می‌تواند با توجه به نیاز خود انواع سنگ را با قیمت استثنایی و عمده تهیه نماید.

از آنجا که سنگ اسلب به دلیل داشتن جلوه خیره کننده و تنوع بالا از حیث مدل و رنگ، در نماسازی فضاهای مختلف به کار می‌رود شرکت‌های انبوه سازی و ساختمان سازی و فعالان صنعت دکوراسیون از عمده ترین خریداران این نوع از سنگ هستند. 

خرید عمده و کلی سنگ اسلب از طریق مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه، موجب می‌گردد علاوه بر دستیابی به بهترین و مرغوب ترین سنگ‌ها، این محصولات با نرخ استاندارد و مقرون به صرفه به دست خریدار برسد.

مرکز فروش آنلاین انواع سنگ‌های دکوراتیو و ساختمانی، علاوه بر عرضه این محصول با کیفیت عالی، حمل و نقل استاندارد و تحویل فوری سفارشات به اقصی نقاط کشور را انجام می‌دهد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *