مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع سنگ ساختمانی تراورتنعرضه سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

یکی از پرکاربرد ترین سنگ های ساختمانی سنگ تراورتن می باشد و ما به عنوان کارخانه سنگ ساختمانی شروع به تولید انواع سنگ ها مخصوصا سنگ ساختمانی تراورتن ارزان کرده ایم و بهترین و درجه یک ترین ارقام سنگ های تراورتن را برای مشتریان خود عرضه کرده ایم.

کارخانه سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

آشنایی با انواع سنگ ساختمانی تراورتن

آشنایی با انواع سنگ ساختمانی تراورتن سنگ طبیعی می تواند مشخصات خانه شما را مشخص کند – و ارزش آن را بالا برد. به لطف ماندگاری و ظاهری که می توانید از آن در هرجای داخل یا خارج از خانه استفاده کنید. با این وجود از آن در کف استفاده می شود ، لکه ها و آسیب های دیگر به خوبی مقاومت می کند. تراورتن به لطف به نظر می رسد زیبا و مقررات مقرون به صرفه یکی از محبوب ترین انتخاب های سنگ طبیعی است.

تراورتن یک سنگ طبیعی مانند سنگ مرمر ، گرانیت ، اونیکس ، سنگ آهک ، تخته سنگ و غیره است. اختلاف اصلی بین سنگ تراورتن و سایر سنگهای طبیعی در تشکیل سنگ ، سنگ سخت و شکل ظاهری آن است. سنگ تراورتن در چشمه های آب گرم و / یا غارهای سنگ آهک تشکیل می شود. سنگ تراورتن همان سنگ مرمر یا سنگ آهک نیست که در گروه سنگ های دگرگونی قرار می گیرد.

مشخصات تراورتن خصوصیات اصلی سنگ تراورتن سوراخ های داخل سنگ است که در اثر فرار دی اکسید کربن ایجاد می شود. بیشتر معادن بزرگ هستند و شبیه گودال های بزرگ باز می شوند. سنگ های تراورتن در معادن حفر شده و به قطعات تراورتن تقسیم می شوند و سپس به منظور برش به کارخانه ها منتقل می شوند. پس از برش بلوک ها به اسلب ، کاشی ، سنگ فرش ، موزاییک و غیره ، از سنگ تراورتن مناسب استفاده شود.

موارد مشخص مصرف تراورتن قرن هاست که از تراورتن برای ساخت شگفت انگیز معماری نفیس استفاده می شود که تا امروز نیز پابرجاست و دوام و زیبایی پایدار باعث می شود که سازندگان و صاحبان خانه در پروژه های مدرن ساخت کاشی یا سنگ فرش تراورتن انتخاب کنند. این سنگ طبیعی بسیار پرکاربرد است.

طیف گسترده ای از قابلیت استفاده با کف کاشی تراورتن وجود دارد. 4 مورد اصلی برای تراورتن وجود دارد: صیقلی ، لبه دار ، افتاده ، و با برس. متداول ترین نوع تراورتن ، ظاهر مات تیز است ، اما اگر نگاه مدرن و براق تری دارید می توانید سراغ تراورتن صیقل خورده بروید ، تراورتن جلا نشده از قدرت کشش بسیار خوبی برخوردار است ، بنابراین نگرانی از لیز خوردن و سر خوردن روی زمین خود نخواهید داشت ، اما سنگ تراورتن صیقل خورده می تواند لغزنده باشد.

عرضه سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

عرضه سنگ ساختمانی تراورتن ارزان ما به عرضه سنگ ساختمانی تراورتن مشغول هستیم زیرا بدون شک این سنگ جز بهترین ها می باشد و کسانی که کار آن ها به ساخت و ساز مربوط می باشد بدون شک درباره این سنگ و کاربرد هایش اطلاعات فراوانی داشته و به همین دلیل از این سنگ در کارهای ساختمانی خود استفاده می کنند علاوه بر این ما قیمت این سنگ را بسیار ارزان قرار داده ایم.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *