مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه سنگ تراورتن اسلب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین خصوصیت سنگ تراورتن اسلبعرضه سنگ تراورتن اسلب

ایران در زمینه تولید انواع سنگ توانسته است جایگاه خیلی خوبی را در جهان به خود اختصاص دهد و دلیل آن هم وجود معادن سنگ بسیار زیادی است که در کشور ما وجود دارد، سنگ تراورتن اسلب نوعی از سنگ می باشد که بیشتر آن را برای نمای داخلی ساختمان به کار می‌گیرند. کارخانه تراورتن اسلب انواع مختلفی از این سنگ را در درجه کیفیت های متفاوت در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می کند که این تولیدات را به روش‌های گوناگون مستقیم و غیرمستقیم به طور عمده به بازارهای داخلی و به مراکز فروش سنگ عرضه می کند.

کارخانه سنگ تراورتن اسلب

مهمترین خصوصیت سنگ تراورتن اسلب

مهمترین خصوصیت سنگ تراورتن اسلب همانطور که میدانید سنگ تراورتن اسلب نوعی از سنگهای تراورتن محسوب می‌شود که در واقع جنس اصلی آنها آهک بوده است این نوع اسلامی به خاطر ویژگی های خیلی خوبی که دارد بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده است و همیشه مشتریان زیادی دارد.

از مهمترین خصوصیات سنگ تراورتن است می توان به این نکته اشاره داشته اولین وزن آنها سبک بوده است و در مقابل این وزن سبکی که دارند از مقاومت خیلی بالایی برخوردار بوده اند که هنگام به کارگیری آنها با استفاده از ملات چسبندگی خیلی خوبی را دارند و این نکته از مهم ترین خصوصیاتی است که در خرید این نوع سنگ در ساختمان به آن توجه شده است.

طرحی که بر روی این نوع سنگ دیده می‌شود به صورت طرح های خیلی زیبایی بوده است که زمانی که آنها را در قسمتهای مختلف ساختمان به کار می‌گیرند و باعث جذابیت آن قسمت شده است و نمای خیلی خوبی را از آن قسمت به اجرا می گذارد.

از دیگر خصوصیات مهم سنگ اسلب این است که آن را در قطعات و ابعاد بزرگی برش می دهند و به همان ابعاد بزرگ آن را به کار می‌گیرند وقتی با این ابعاد بزرگ آن را به کار می گیرند بعد از اینکه کار به اتمام برسد زیبایی خیلی خاصی دارند.

عرضه سنگ تراورتن اسلب

عرضه سنگ تراورتن اسلب عرضه تراورتن اسلب در بهترین درجه کیفیت و مقاومت بالا در طرحها و رنگهای متنوع به روش‌های مختلف مستقیم و غیرمستقیم به طور عمده و جزئی شکل می گیرد.

تولید کنندگان اصلی این نوع است که در واقع همان کارخانه های بزرگ سنگ می‌باشند فروش و عرضه انواع این سنگ را به روش مستقیم و بدون واسطه گری انجام می دهند در صورتی که جز خریداران عمده هستید و یا اینکه کلا شغل شما به فروش انواع سنگ مرتبط می شود می توانید با به کارگیری روش مستقیم و بدون واسطه گری به طور عمده انواع مختلف از این سنگ را بهترین درجه کیفیت و قیمت خیلی مناسب تر نسبت به روش های دیگر خریداری کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *