مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه سنگ تراورتن استخوانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راه شناخت سنگ تراورتن استخوانیعرضه سنگ تراورتن استخوانی

سنگ تراورتن دارای طرح ها و انواع مختلفی می باشد که علاوه بر نمای ساختمان در کف استخر ها و به عنوان کفپوش و سنگفرش نیز استفاده می گردد. استفاده از این سنگ از گذشته های دور تاکنون مرسوم بوده و یکی از مجلل ترین و گران ترین سنگ های تزیینی میباشد .شاید برایتان جالب باشد که بدانید سنگ تراورتن در کنار چشمه های آب گرم تولید می گردد و همچنین این سنگ در غارهای آهکی نیز به وفور یافت می‌شود عمده فعالیت ما در کارخانه سنگ تراورتن استخوانی میباشد و توانسته ایم محصولی با کیفیت روانه بازار گردانیم.

کارخانه سنگ تراورتن استخوانی

راه شناخت سنگ تراورتن استخوانی

راه شناخت سنگ تراورتن استخوانی یکی از مزایای ویژه سنگ تراورتن این است که جنس آن به گونه ای است که در هنگام وجود هوای گرم در محیط ، خنک مانده و می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در کف و دیوار باشد سنگ های تراورتن دارای رنگ های گوناگونی اعم از سفید عاجی یا کاراملی هستند. استفاده از رنگ های نادر و کمیاب در این نوع سنگ از لحاظ قیمتی دارای هزینه های بالایی می باشد و از لحاظ اقتصادی به صرفه نمی باشد. سنگهای تراورتن دارای عمر طولانی هستند و مقاومت و استحکام بی نظیری دارند و این یکی از مزیت های قابل توجه این سنگ ها میباشد.

از گذشته تا کنون استفاده از سنگهای متنوع در صنعت ساختمان‌سازی امری رایج میباشد سنگ‌تراورتن نوعی سنگ آهکی می باشد که جلوه بی نظیری به نمای ساختمان می بخشد و در زیباسازی نمای ساختمان تاثیر فراوانی دارد. این سنگ منحصر به فرد علاوه بر جلوی زیبا دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و می تواند سال‌های زیادی در سازه های ساختمانی استفاده گردد.

همچنین مقاومت بالای آن در برابر حرارت و مواد شیمیایی حائز اهمیت می‌باشد. جالب توجه است که استفاده از سنگهای تراورتن مربوط به زمان روم باستان می باشد و امروزه نیز محبوبیت زیادی برای استفاده در نمای ساختمان پیدا کرده است و طراحان و معماران زیادی به استفاده از رنگ زیبا و بی نظیر روی آورده اند. نحوه برش کاری سنگ تراورتن به دو صورت عمود بر لایه بندی و موازات لایه بندی انجام می گیرد.

عرضه سنگ تراورتن استخوانی

عرضه سنگ تراورتن استخوانی مجموعه ما مفتخر است در کارخانه تراورتن استخوانی، در زمینه عرضه تراورتن استخوانی فعالیت نماید و تلاش می کند که کیفیت عالی و قیمت مناسب را سرلوحه کار خویش قرار داده و این از اصول مهم در مجموعه ما می باشد و باعث گردیده است علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی حضور یابیم و بتوانیم محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر نماییم. همچنین کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر برندهای خارجی گردیده است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *