مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه سنگ تراورتن بی موج

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ تراورتن بی موج چه ویژگی هایی دارد؟عرضه سنگ تراورتن بی موج

عرضه تراورتن بی موج ساخت کارخانه به قیمت تولیدی در مجموعه آبرسان انجام می پذیرد. امروزه به منظور تسریع در خرید و فروش و انجام‌سفارشات، وبگاه های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی زیادی ایجاد شده اند.برای نمونه سایتی که در حال حاضر مشغول مشاهده آن هستید، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید انواع سنگ تراورتن بی موج است.

کارخانه سنگ تراورتن بی موج

سنگ تراورتن بی موج چه ویژگی هایی دارد؟

سنگ تراورتن بی موج چه ویژگی هایی دارد؟ تراورتن یک سنگ آهک متخلخل است که تقریباً از 100 درصد کربنات کلسیم تشکیل شده است. ایت تخلخل از طریق منافذ و منافذ بزرگی که بافت مشخص سنگ را تشکیل می دهند ، قابل مشاهده است.

تراورتن نوعی سنگ مرمر است؟

اگر فکر کرده اید که آیا سنگ تراورتن بی موج نوعی سنگ مرمر است یا خیر ، جواب منفی است. سنگ تراورتن و سنگ مرمر هر دو سنگ آهک هستند و بنابراین متعلق به سنگهای نرم هستند – در مقابل سنگ گرانیت که سنگ سختی هست حدودا. تفاوت عمده بین سنگ مرمر و تراورتن در بافت آنها نهفته است.

در حالی که سنگ تراورتن با ساختار سوراخ معمولی مشخص می شود ، سنگ مرمر به دلیل ساختار متراکم خود برجسته است. سنگ مرمر دارای یک سطح شفاف و بسته است که از سنگ آهک کریستالی ریز و درشت ساخته شده است

سنگ تراورتن چندین میلیون سال قدمت دارد ، بنابراین می توان آن را به جرات سنگ باستانی نامید. طیف رنگی ان از بژ تا قهوه ای ، زرد و خاکستری را شامل میشود. سنگ طبیعی دارای تعدادی از خواص مثبت است. این سنگ باستانی نسبتاً نرم است و به سختی سنگهای گرانیت ، کوارتزیت یا سنگهای سخت دیگر نیست. با این وجود ، با وجود سبکی ،بسیار مقاوم و پایدار است. همین امر می تواند دلیل ساخت کلوسئوم در رم از تراورتن باشد. همانطور که احتمالاً می دانید ، بقایای آن از قرن ها پیش تا به امروز ادامه داشته است.

عرضه سنگ تراورتن بی موج

عرضه سنگ تراورتن بی موج از آنجا که دسترسی به کارخانه تراورتن بی موج به محصول از مهمترین نگرانیهای های مشتریان است سایت ما این افتخار را دارد که گام مهمی در جهت رفع این سطح نگرانیهای موجود مشتریان و مصرف کنندگان گرامی بر دارد.

مجموعه ما بر آن است که زیر نظر یک مدیریت واحد انتظارات مشتری را به بهترین وجه ممکن پاسخگو باشد و خود را آماده خدمت رسانی ممتد و پیگیربه نیاز روز افزون طرفداران و افراد خواهان این مواد یستم توزیع برطرف بکنیم.

همکاران ما در واحد بازرگانی سایت در طول شبانه روز و بیست و چهار ساعته اماده پاسخگویی به نیاز مشتریان، علاقه‌مندان و فروشندگان عمده و خرد در سراسرکشور می باشد. جهت ارتباط وتماس گرفتن با مجموعه می توانید به آدرس و شماره تلفن و شبکه های اجتماعی مندرج در قسمت پایین سایت مراجعه بفرمایید.امیدواریم ما رو از شنیدن درخواستها و صداهای گرمتون کم بهره نفرمایید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *