مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سنگ تراورتن اسلب تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با سنگ تراورتن اسلب بیشتر آشنا شویدنرخ سنگ تراورتن اسلب تزئینی

شرکت سنگ تراورتن اسلب تزئینی، این محصول را با کیفیت بالا در کلیه بازار ها پخش و عرضه می کند و به دلیل متقاضیان زیادی که دارد از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار است. هم چنین این شرکت این نوع سنگ را هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده ارائه می دهد و برای این محصول قیمت بسیار مناسب و ارزانی را در نظر گرفته تا خرید آن برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر باشد و بتوانند این محصول را به راحتی از شرکت تراورتن تزئینی خریداری نمایند.

شرکت سنگ تراورتن اسلب تزئینی

با سنگ تراورتن اسلب بیشتر آشنا شوید

با سنگ تراورتن اسلب بیشتر آشنا شوید مصالح ساختمانی از نیاز های مهم و بسیار پر اهمیت می باشند که شامل انواع مختلفی هستند یکی از بهترین و پر کاربرد ترین مصالح سنگ های ساختمانی هستند که خود نیز گونه های مختلفی دارند.

سنگ تراورتن اسلب از سنگ های بسیار پرکاربرد و ویژه در عرصه ساختمان سازی است که در دسته سنگ های کربناتی قرار دارد و از نظر کیفیت و زیبایی حرف اول را در برابر سایر سنگ ها می زند. این سنگ دارای وزنی نسبتا متعادل و استاندارد است و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است و ساب پذیری بالایی دارد به گونه ای که دچار سایش، خوردگی نمی شود و در برابر آتش و یه زدگی مقاوم است.

سنگ اسلب از ظرافت و دقت خاص و شگفت انگیزی بهره‌ مند می باشد و ظاهری نسبتا ساده و بی آلایش دارد و به رنگ کرم است و هیچ گونه ناهماهنگی و شکستگی در آن وجود ندارد.

این سنگ به وسیله بروزترین دستگاه های موجود در دنیا ، برش و فرآوری داده می شود . هم چنین این سنگ از استحکام بالایی برخوردار است که همین امر باعث شده از این سنگ بسیار استفاده شود . یکی دیگر از ویژگی های این سنگ ساختمانی ، در زیبایی خیره کننده آن می باشد که بسیار مورد توجه طراحان و معماران داخلی ساختمان قرار می گیرد . به دلیل زیبایی بسیار در این سنگ شما می توانید آنرا در اکثر ساختمان های لوکس مشاهده نمایید .

نرخ سنگ تراورتن اسلب تزئینی

نرخ سنگ تراورتن اسلب تزئینی نرخ تراورتن تزئینی به فاکتور هایی از جمله کیفیت و ابعاد و غیره بستگی دارد و هم چنین در خرید و فروش هایی که به شکل کلی و بدون واسطه انجام می شود، به دلیل نبود واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که امروزه افراد زیادی این نوع خرید را ترجیح می دهند.

شما علاقه مندان به سنگ اسلب می توانید با استفاده از گوشی موبایل خود وارد سایت فروش ما شوید و این محصول را سفارش دهید و در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین در این سایت می توانید ضمن مطلع شدن از قیمت، از راهنمایی کارشناسان ما برای خریدی بهتر و آسان تر استفاده کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *