مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز سنگ ساختمانی اسلب

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از سنگ ساختمانی اسلبتوزیع سنگ ساختمانی اسلب

این سنگ کاربردهای زیادی دارد و به خاطر اینکه زیبایی خیره کننده ای دارد در نمای ساختمان و کف و هر جایی که خواستید می توانید استفاده کنید. این نوع سنگ در اندازه ها و طرح های مختلف تولید شده و می تواند زینت بخش ساختمان باشد. قیمت روز سنگ ساختمانی اسلب بستگی به کیفیت آن و نوسانات بازار دارد. برای اطلاع از قیمت آن به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

قیمت روز سنگ ساختمانی اسلب

موارد استفاده از سنگ ساختمانی اسلب

موارد استفاده از سنگ ساختمانی اسلب سنگ ساختمانی اسلب سنگی است که به صورت قطعه قطعه به وسیله دستگاه هایی که مخصوص این کار است ساخته می شود. این نوع سنگ در اندازه های مختلف ساخته می شود و اندازه آن بستگی به قواره سنگ خام و اندازه پرتی سنگ دارد. از سنگ اسلب استفاده های زیادی می کنند مثلاً برای داخل ساختمان یا پوشش کف پذیرایی و حال از آن استفاده می‌کنند. همچنین برای ورودی ساختمان و دیواره لابی و کلاً ورودی ها و دیواره های داخلی و دیوارهای شومینه از آن استفاده می‌کنند. از این سنگ برای دیواره های آسانسور و آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه و دیواره استخر ها نیز می توانند استفاده کنند. این نوع سنگ برای میزهای ناهار خوری و فضایی که پشت تلویزیون قرار دارد و برای دکوراسیونی که در منزل یا مغازه های بزرگ و فروشگاه ها وجود دارد نیز می توان استفاده کرد همچنین برای برخی هتل ها و سال ن هایی که برای جلسه ها و همایش های بزرگ وجود دارند استفاده می کنند. از این سنگ برای برخی از سرویس های بهداشتی شیک و مدرن و حمام های شیک نیز استفاده می کنند. به طور کلی کاربرد این سنگ بسیار بالا است و می توان هر جایی که شما به زیبایی آن اهمیت می دهید از آن استفاده کنید. این سنگ در اندازه ها و طرح های مختلف تولید شده و می تواند ساختمان و خانه شما را بسیار زیبا کند.

توزیع سنگ ساختمانی اسلب

توزیع سنگ ساختمانی اسلب سنگ اسلب سنگی است که به خاطر زیبایی و کیفیت آن می توان در هر جایی از آن استفاده کرد و این بستگی به سلیقه افراد دارد. این نوع سنگ در اندازه ها و طرح های مختلف تولید شده است و به خاطر این که دارای ویژگی های به خصوصی دارد کاربردهای زیادی نیز دارد. این سنگ به راحتی قابل حمل کردن است و به خاطر تنوع زیاد آن انتخاب را راحت می کند.

این نوع سنگ از سنگهای تایل کیفیت بیشتری دارد و پرت و ضایعات در هنگام تولید زیاد ندارد و هر جا که قرار گیرد با نورپردازی آن محیط را بسیار زیبا میکند. ما در مراکز خود توزیع سنگ‌ساختمانی اسلب را انجام می دهیم. مشتریان می توانند این نوع سنگ را در هر اندازه و طرحی که بخواهند سفارش دهند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *