مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش سنگ تراورتن اسلب تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید استفاده از سنگ تراورتن اسلبپخش سنگ تراورتن اسلب تزئینی

اغلب سنگ های اسلب از مدل های کاملا براق و بسیار زیبایی هستند که دارای استحکام زیادی نیز می باشند، این نوع سنگ ها در بخش های ساختمان و شهری استفاده های زیادی دارد و ما در این مقاله قصد داریم تا آن ها را به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار دهیم. برای سفارش سنگ تراورتن اسلب تزئینی می توانید محصولاتی را انتخاب نمایید که تماما در معادن ایرانی استخراج و در دست ساخت قرار گرفته اند.

سفارش سنگ تراورتن اسلب تزئینی

فواید استفاده از سنگ تراورتن اسلب

فواید استفاده از سنگ تراورتن اسلب برای سفارش تراورتن تزئینی بهتر است مدل های کاملا براق را تهیه کنید، سنگ های صیقل داده شده بهترین سنگ هایی هستند که شما می توانید آن ها را در داخل و بیرون از منزل استفاده کنید. تراورتن ها با رنگ های مختلفی تولید شده اند که از رایج ترین و برترین آن ها می توان به نمونه هایی با رنگ سفید براق و یا کرم قهوه ای اشاره کرد.

تراورتن ها از سنگ کوپ های بزرگ به دست می آیند، سنگ هایی با ضخامت زیاد انتخاب مناسب برای بخش های کف و مصالح سبک وزن نیز انتخاب برای برای قسمت دیواره ها و یا دکوراسیون هستند.

شما می توانید از ترکیب رنگ ها برای بخش داخلی آپارتمان استفاده کرده تا نماها جذابیت بیشتری به خود بگیرند، اگر با جزئیات زیادی بر روی بخش رویی سنگ های اسلب توجه کنید، می بینید که برخی به صورت یک رنگ بوده و برخی نیز از رگه هایی تشکیل شده اند که در زیبایی آن ها نقش مهمی دارد.

سنگ های اسلب در نمونه های کوچک، بزرگ و متوسط برش داده می شوند که نمونه های بزرگ تر توسط دستگاه های برش مخصوص با ضخامت های استاندارد تولید می شوند، سنگ های بزرگ تر برای بخش راه پله مناسب بوده و تحمل وزنی بسیار خوبی دارند، در عوض اسلب های کوچک تر انتخاب مناسبی برای نماها هستند که شما می توانید از اسلب های مرمر نیز برای زیبایی بیشتر بهره ببرید.

پخش سنگ تراورتن اسلب تزئینی

پخش سنگ تراورتن اسلب تزئینی پخش تراورتن تزئینی از طریق مجموعه بزرگ اینترنتی ما انجام می گیرد، شما مشتریان عزیز از این طریق سنگ هایی را به دست خواهید آورد که از بهترین معادن کشور به دست آمده اند.

از دلایلی که باعث افزایش فروش انواع تراورتن شده قیمت مناسب آنهاست، تراورتن در مقایسه با سایر سنگ ها، بیشترین تولید و فرآوری را داشته که برخی از نمونه های آن به سایر کشورها صادر می شود، شما می توانید علاوه بر تهیه نمونه های شفاف، سنگ های مات را نیز از طریق فروشگاه های بزرگ ما تهیه کرده و در بخش های مورد نظر نصب کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *