مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش سنگ تراورتن استخوانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه سنگ تراورتن استخوانی را بشناسیم؟پخش سنگ تراورتن استخوانی

سنگ تراورتن استخوانی نوعی سنگ ساختمانی پر کاربرد است که کاربرد وسیع آن به قیمت مناسب و استحکام بالای این دسته از سنگ ها مرتبط می شود. از این رو سفارش این دسته از سنگ ها در مقادیر متنوع و با برش های گوناگون صورت می گیرد. این سنگ را هم در قسمت های داخلی و هم در بخش های خارجی ساختمان مانند نمای خارجی می توان به کار برد و از برش ها و طرح های گوناگون در آن استفاده کرد.

سفارش سنگ تراورتن استخوانی

چگونه سنگ تراورتن استخوانی را بشناسیم؟

چگونه سنگ تراورتن استخوانی را بشناسیم؟ مصالح ساختمانی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که مهمترین و پر کابرد ترین آنها سنگ ها می باشند. سنگ ها بر اساس مکان مورد استخراج و شرایط جغرافیایی شکل می گیرند که تراورتن یکی از به نام ترین و پر مصرف ترین آنها می باشد.

تراورتن چگونه شکل می گیرد و به کدام روش می توان آن را از دیگر سنگ ها تشخیص داد؟ تراورتن نوعی سنگ آهکی و آتشفشانی است که در آب های گرم ایجاد می شود. این سنگ حالت متخلخل دارد که این مهمترین ویژگی آن به شمار می رود.

بنابراین وجود ظاهر متخلخل از جمله راه های تشخیص گونه های مختلف تراورتن می باشد که در تنوع رنگی بالایی شکل می گیرد. به جز ظاهر متخلخل می توان از ویژگی های دیگر این سنگ به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن سنگی خنک است از این رو می توان آن را در مناطق گرمسیر به کار برد.
  • مقاومت و استحکام بالا از دیگر خصوصیات و راه های شناسایی تراورتن است. از آن جا که این سنگ متخلخل است در زمان نصب تخلخل آن با سیمان پر می شود از این رو سطحی که ایجاد می شود از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • قیمت مناسب این سنگ از دیگر راه شناسایی آن است که خرید و کاربرد گسترده آن را توجیه پذیر نموده است.
  • ثبات رنگ از دیگر خصوصیات تراورتن استخوانی است که در اثر گذشت زمان همچنان مانند اول باقی می ماند.

مزایای موجود در تراورتن سبب شده است تا در نمای خارجی ساختمان به عنوان نمای رومی این سنگ بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

پخش سنگ تراورتن استخوانی

پخش سنگ تراورتن استخوانی سفارش تراورتن استخوانی در برش ها و اندازه های مختلفی صورت می گیرد. در این مورد خریداران بنا به مکانی که قرار است عملیات نصب در آن صورت گیرد نوع تراورتن مناسب و اندازه آن را به فروشنده و مرکز پخش تراورتن استخوانی گزارش داده و بر اساس آن اقدام به خرید از مرکز پخش می نمایند. نکته مهم در زمان خرید آن است که این دسته از سنگ ها را می توان طبق نظر سنگ کاران و افراد خبره و قیمت سنگ تراورتن استخوانی انتخاب و خریداری نمود.

  • تبلیغات:
علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *