مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش سنگ تراورتن بی موج

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از سنگ تراورتن بی موجپخش سنگ تراورتن بی موج

سنگ تراورتن یکی از سنگ های پر کاربرد در زمینه نما های بیرونی ساختمان می باشد از این رو برای سفارش سنگ تراورتن بی موج می توانید در این وب سایت درج سفارش نماید برای شناخت بیشتر در ادامه مطالب می پردازیم به موارد استفاده از سنگ تراورتن بی موج و همچنین روش پخش سنگ تراورتن بی موج را در این وب سایت با شما به اشتراک می گذاریم .

سفارش سنگ تراورتن بی موج

موارد استفاده از سنگ تراورتن بی موج

موارد استفاده از سنگ تراورتن بی موج نمای خارجی ساختمان دانشی به روز می باشد که با تغییر نوع زندگی بشر همواره در حال متحول شدن است یکی از نما های که امروزه در بسیاری از خانه ها ویلا های مجلل مشاهد می نماییم از انواع سنگ های می باشد .

یک از سنگ های که امروزه با رواج پیدا کردن نما های رومی و کلاسیک بسیار پر کاربرد می باشد سنگ تراورتن است که در دو نوع بی موج و موج دار شناخته می شوند .

نماهای زیبا و کلاسیکی که در سطح شهر می بینیم از سنگ های تراورتن بی موج است چرا که استفاده از سنگ های موج دار در نمای خارجی منازل نمی تواند زیبایی چشم گیری را به نما ساختمان بدهد از این رو سنگ های تراورتن بی موج را به عنوان سنگ نما شناخته ،و استفاده می نمایند .

یکدست بودن این نوع سنگ و نبود ریشه های رنگی در آن یکی دیگر از مزایای استفاده آن در نمای ساختمان می باشد سنگ های تراورتن ،شکلاتی رنگ هستند که به اصطلاح به آنها بز گفته می شود که می تواند روشن تر و یا تزه تر باشند.

اگر چه بیشترین کاربرد سنگ های تراورتن ، استفاده آنها در سنگ نما می باشد ولی در ساخت برخی وسایل سنگی به مانند آب نما ،مجسمه های سنگی ،نیمکت های از جنس ،پله ها و حتی آلاچیق های سنگی قابل استفاده می باشد .

پخش سنگ تراورتن بی موج

پخش سنگ تراورتن بی موج ترکیب سنگ تراورتن با نما های رومی جلوه خاصی را به ساختمان های مدرن امروزی می دهد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و شاید یکی از دلایل قراوانی این مدل از نماها ، زیبای غیر قابل انکار است که به نمای بیرونی ساختمان می دهد.

سنگ های تولید این مجموعه سالهاست که از بهترین برندهای سنگ تراورتن می باشد سنگ های تولیدی این مجموعه یک دست و کم رگه است که با داشتن هاله کم و رنگی روشن، بسیار مناسب برای سنگ نما می باشد .

سفارش تراورتن بی موج همواره برای استفاده از نما نمی باشد بلکه مقاومت بالای آن یکی از دلایل استفاده آن در فضاهای سبز می باشد .

شرکت پخش تراورتن بی موج این افتخار را دارد تا با مشتریان خود به طور مستقیم ارتباط داشته باشد و همواره انواع سنگ های تراورتن را از طریق درج آنلاین سفارش گیری نماید .

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *