مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید سنگ تراورتن شکلاتیفروشنده سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

شرکت ما در زمینه صادرات تراورتن یزد به خارج از کشور به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس و خاور دور در حال فعالیت است. یکی از پرفروش ترین محصولات ما سنگ تراورتن شکلاتی یزد است که به صورت موج دار عرضه می شود و زیبایی چشم نوازی دارد. برای سفارش این محصول شما عزیزان گرانقدر در هر زمینه که فعالیت دارید می توانید با ما مستقیما در ارتباط باشید. ما همواره در این صنعت (صادرات) پیشگام و پیشرو هستیم.

صادرات سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

مراحل تولید سنگ تراورتن شکلاتی

مراحل تولید سنگ تراورتن شکلاتی آیا تا به حال به نقش های زیبا و دقیق و استحکام سنگ های تراورتن دقت کرده اید؟ آیا تا کنون با خود اندیشیده اید که این سنگ ها چگونه از معادن به خانه ما راه پیدا کرده اند و چگونه فرآوری شده اند؟ اگر پاسخ شما مثبت است باید بگوییم که سنگ های تراورتن از زیباترین و پرکاربردترین سنگ های موجود در جهان هستند. مراحل تولید این محصول به شرح زیر است:

  1. ابتدا باید سنگ های موردنظر توسط دستگاه های متعدد از معدن استخراج شوند سپس برای اعمال تغییرات و آماده سازی به کارخانه های مربوطه ارسال می شوند. در کارخانه برش داده می شوند. برش های طولی و عرضی باعث می شوند سنگ آسانتر فرآوری شود.
  2. بعد از برش نوبت به صاف کاری و ساب کشی می رسد. بعد از آن سطح برای اجرای نقش های مد نظر صیقلی و سنباده کشی می شود. سنگ های صیقلی شده رنگرزی می شوند و پس از آن طرح های مورد نظر اجرا می شوند در این قسمت طرح مورد نظر موج دار است و رنگ شکلاتی است.
  3. سنگ را بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان به برش های متعدد نظیر مستطیل، مربع و دیگر ابعاد تبدیل می شود. نوبت به انبار کردن سنگ های آماده و خشک شدن آن ها می رسد بعد از این مرحله نوبت به ارسال آن ها به فروشگاه های مورد نظر می رسد.

فروشنده سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

فروشنده سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار فروشندگان متعددی در زمینه فروش این محصول با ارزش در حال فعالیت گسترده هستند. شرکت ما یکی از بهترین کمپانی های فروشنده تراورتن یزد در سطح کشور است و محصولات خود را بدون واسطه به دوستان و همراهان خود ارائه می کند. برای داشتن خریدی مطمئن پیشنهاد ما به شما انتخاب فروشگاه مطمئن است که ما متواضعانه اعلام میداریم که جزو بهترین ها هستیم.

تیم پشتیبان صبور و خونسرد ما با آگاهی کامل از ویژگی های هر یک از سنگ ها آماده ارائه انواع خدمات و پاسخگویی به عموم سوالات شما عزیزان گرانقدر و متقاضیان گرامی به طور جامع و به صورت کاملا رایگان هستند. برای استفاده از فرصت مشاوره رایگان ما بهتر است فرم مربوطه را تکمیل کرده و تا تماس همکاران ما شکیبا بمانید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *