مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مختصری درباره سنگ ساختمانی تراورتنفروشنده سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان

صادرات تراورتن اصفهان در کشور ایران حرف اول را می زند، به گونه ای که کشور های زیادی خواهان این محصول ویژه هستند و هم چنین قیمت بسیار مناسب آن در افزایش فروش سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان تاثیر بسزایی دارد. این صادرات به صورت فله ای و یا بسته بندی شده با کیفیت بالا انجام می شود که این امر باعث کمک به اقتصاد کشور عزیزمان شده است و بازرگانان از صادرات این محصول سود نسبتا بالایی به دست می آورند.

صادرات سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان

مختصری درباره سنگ ساختمانی تراورتن

مختصری درباره سنگ ساختمانی تراورتن

سنگ های تراورتن ، نوعی سنگ آهک است که از دسته سنگ‌ های تزیینی به شمار می‌ رود و این سنگ ها به جا مانده از رسوبات آب‌ های معدنی غارها یا چشمه‌ های آب گرم یا از رسوب کف دریا ها و رودخانه‌ ها است که به صورت پهنه‌ های نسبتاً وسیع دیده می‌ شوند.از بین انواع تراورتن‌ ها، سنگ تراورتن های سفید که رگه‌ های رنگی و تخلخل یکنواخت تری دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند دلیل وجود سنگ های تراورتن کم رنگ را می‌توان ناشی از وجود رنگدانه‌ های پراکنده اکسید آهن در متن سنگ های تراورتن دانست.

تراورتن‌ ها بر حسب درصد رنگدانه‌ های اکسید آهن به رنگ قرمز، گردویی، لیمویی و غیره تشکیل می‌ شوند ظاهر زیبای تراورتن‌ ها ناشی از اختلاف میزان اکسید آهن در لایه‌ های مختلف آن می‌ باشد. تراورتن به علت داشتن حفرات، خاصیت عایق حرارتی و صوتی دارد. سنگ تراورتن از مقاومت قابل قبولی برخوردار می‌ باشد. این سنگ را می‌توان به دو شکل موج دار و بدون موج برش داد. تراورتن دارای سوراخ‌ ها و حفراتی است که بایستی در هنگام فرآوری سطح آن پر شود.

وجود حفره در تراورتن باعث می‌ شود در هنگام نصب سنگ، ملات سیمانی داخل این حفرات نفوذ کرده و از سقوط سنگ جلوگیری کند. تراورتن در نما های روکار داخلی و بیرونی و هم چنین برای سنگ فرش کردن قابل استفاده‌ است.

فروشنده سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان

فروشنده سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان فروشنده تراورتن اصفهان این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار می دهد و هم چنین این محصول هم در بسته بندی های مناسب و هم به صورت فله ای موجود می باشد که افراد بنا به سلیقه خود می توانند هر آن چه را که می خواهند انتخاب نمایند و از زیبایی و با کیفیت آن بهره مند شوند.

برای خرید این محصول ویژه کافیست به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید و این محصول را از ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *