مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات انواع سنگ ساختمانی نما

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ ساختمانی نما چیست؟بهترین فروشنده سنگ ساختمانی نما

به روز شدن ساختمان ها، معماران را به استفاده از مصالحی جدید در نمای ساختمان ترغیب کرده است، مانند سنگ ساختمانی نما که اگرچه محصولی نو نیست، اما به تازگی مصرف آن در ساختمان سازی گسترش قابل توجهی پیدا کرده و در گذشته چندان اهمیتی به آن داده نمیشد. حال باید بگوییم که واردات انواع سنگ ساختمانی نما صورت گرفته و می توانید این محصول را در نمونه های خارجی مرغوب و همراه با مدل های متنوع و زیبا سفارش دهید.

واردات انواع سنگ ساختمانی نما

سنگ ساختمانی نما چیست؟

سنگ ساختمانی نما چیست؟ در نماکاری ساختمان، مصالح مختلفی استفاده می گردند، اما هیچ یک به اندازه سنگ نمای ساختمانی، دارای این حد بالا از مقاومت و استحکام نبوده و همین دو شاخصه باعث شده تا سنگ نمای ساختمانی در بورس قرار گیرد.
منظور از سنگ نمای ساختمانی، انواع مختلف سنگ اند که نمای داخلی و خارجی ساختمان را با آن پردازش و اجرا کرده و در انتها شکل و ظاهری زیبا و مورد پسند را به آن می‌‎بخشند.

در واقع یکی از بزرگترین مزیت های سنگ نما، ماندگاری چندین ساله و طولانی مدت آن بوده که بدین ترتیب پس از یکبار هزینه اجرا، دیگر هزینه مجدد ناشی از تعمیر و بازسازی را برای ساکنین به دنبال نخواهد داشت.

اکنون در این بخش می خواهیم به معرفی برخی از رایج ترین سنگ های نمای ساختمانی به همراه مشخصاتشان بپردازیم که عبارتند از:

  1. سنگ گرانیت نما: دارای درصد سیلیس فراوانی بوده و از این رو به عنوان سخت ترین سنگ نما شناخته شده است، هیچ یک از مواردی مانند ضربه و آب، آن را از پای در نمی‌آورند، برای فرش کردن کف، دیوار و به عنوان تزیین بخشی از ساختمان از این سنگ زیبا بهره می برند.
  2. مرمریت نما: بهترین آیتم برای نماکاری داخلی ساختمان بوده و ظاهری شیشه ای را به رخ می کشاند، برای بکارگیری در قسمت هایی مثل پله و کف، مناسب به نظر می رسد.
  3. تراورتن: دارای ظاهر ابروبادی بوده و سطحی شفاف و روشن را داراست، برای استفاده در کف، دیوار و پیشخوان ساختمان، گزینه مناسبی به نظر رسیده و در شرایط آب و هوایی گرم می توان از آن برای نمای خارجی نیز بهره برد، همچنین باید گفت که این محصول از قیمت مناسب ترین سنگ های نما به شمار می آید.

بهترین فروشنده سنگ ساختمانی نما

بهترین فروشنده سنگ ساختمانی نما اگر به دنبال سنگ ساختمانی نما هستید و انتخاب برایتان از بین گزینه های متنوع این محصول، کمی سخت به نظر می رسد، می توانید با اخذ راهنمایی از بهترین فروشنده سنگ ساختمانی، محصولاتی درخور و متناسب با نیاز خود را پیدا کرده و برگزینید.

در اینجا نکاتی را به عنوان راهنمای خرید سنگ ساختمانی نما به شما یادآور خواهیم شد که فروشنده سنگ نما نیز در اختیارتان نهاده تا بتوانید از بهترین فرآیند انتخاب بهره مند گردید:

  • سنگ نمای استاندارد باید از تراکم پایینی برخوردار باشد.
  • وزن سنگ نیز یکی دیگر از آیتم های مهم بوده و هر چقدر سبک تر باشد، کار با آن نیز راحت تر است و پروسه نماکاری نیز زودتر به اتمام می رسد.
  • همچنین سعی کنید که حتماً سنگ هایی را انتخاب کنید که قابلیت چسبندگی بالایی داشته باشند.
علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *