مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

راهنمای خرید سنگ ساختمانی تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت انواع سنگ تراورتنفروشنده سنگ ساختمانی تراورتن

سنگ ساختمانی تراورتن یکی از سنگ های پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز است که در گروه سنگ های آهکی قرار گرفته و نوعی سنگ متخلخل به شمار می رود. تراورتن از رسوب چشمه های آب گرم ایجاد شده و از نشانه های آن وجود حفرات ناشی از محبوس شدن گاز در آب های گرم می باشد که آن را به نوعی از سنگ های دیگر متمایز می سازد. قیمت مناسب و زیبایی موجود در این سنگ سبب گستردگی استفاده از آن شده و از این جهت به منظور خرید لازم است خریداران نکاتی را در مورد ویژگی های این سنگ بدانند.

راهنمای خرید سنگ ساختمانی تراورتن

عوامل موثر بر کیفیت انواع سنگ تراورتن

عوامل موثر بر کیفیت انواع سنگ تراورتن در میان انواع مصالح ساختمانی می توان به سنگ ها به عنوان مهمترین تجهیزات ساختمانی که در بخش های مختلف اعم از پی، نمای خارجی و داخلی و همچنین زیر سازی به کار می روند شناخته می شوند.

این سنگ ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر یک مناسب استفاده در بخش خاصی از ساختمان می باشند. مثلا از تراورتن به عنوان نوعی سنگ آهکی می توان نام برد که حالت تخلخل داشته و از جمله مصارف عمده آن جهت تزیین بخش های مختلف می باشد.

یکی از عوامل موثر بر کیفیت انواع تراورتن میزان تخلخل موجود در این سنگ است. در زمان نصب این سنگ ها از یک سری مواد و ترکیبات افزودنی مانند چسب نیز استفاده می شود که سبب استحکام و افزایش کیفیت آن می شود.

تراورتن در بخش های مختلف از جمله کف ساختمان، سنگ فرش ها، راه پله ها و کف پوش ها مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به کاربری گوناگون در اندازه های مختلف برش داده شده و آماده نصب می شود.

واحد فروش این سنگ ها متر مربع است که در ابتدا فضا و مساحت مکان نصب اندازه گیری شده و سپس بر اساس فضای موجود برش این سنگ ها صورت می گیرد.

فروشنده سنگ ساختمانی تراورتن

فروشنده سنگ ساختمانی تراورتن همان طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد سنگ های ساختمانی طیف گسترده ای را شامل می شوند که هر کدام قیمت و کیفیت خاص خود را دارند.

در این میان یکی از سنگ هایی که از قیمت مناسب برخوردار بوده و در عین حال کیفیت لازم را داشته و از تنوع رنگ نیز برخوردار می باشد، تراورتن است که نمونه های مختلف آن توسط فروشنده سنگ به خریداران معرفی می شود.

فروشنده می تواند به عنوان بهترین راهنمای خرید سنگ اطلاعات لازم را در مورد کیفیت و همچنین خصوصیات این نوع از مصالح ساختمانی در اختیار خریداران کلی و عمده یا حتی خریداران جزء قرار دهد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *