مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات سنگ ساختمانی ترااونیکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقاومت فشاری بالا سنگ ساختمانینمایندگی فروش سنگ ساختمانی ترااونیکس

  کشور ما ایران جزو یکی از مهم ترین کشورهای صادرکننده انواع سنگ ساختمانی ترااونیکس بوده که توانسته در عرصه سنگ های ساختمانی بهترین صادرات را در کل دنیا به خود اختصاص دهد. هم چنین می توان گفت این سنگ ها اغلب به صورت فرآوری شده و حتی به صورت خام صادر می شود . کشور ایران با وجود داشتن مهادن بزرگ سنگی از افتخارات بزرگی برخوردار است . سنگ های ساختمانی تراواانیکس دارای زمینه ای با رنگ کرم روشن، تیره ، مشکی و هم چنین در بعضی موارد دارای رگه های قهوه ای شکل می باشد .

بازار صادرات سنگ ساختمانی ترااونیکس

مقاومت فشاری بالا سنگ ساختمانی

مقاومت فشاری بالا سنگ ساختمانی

سنگ های های ساختمانی از نظر مقاومت فشاری  به سه صورت ممتاز، درجه یک و سوپر، توسط شرکت های تولیدی  دسته بندی می شوند. این سنگ ها  در سنگ بری های مجهز به دستگاه های پیشرفته و نیز استفاده از کادر مجرب خبره و همچنین استفاده از متخصصین ماهر در این زمینه با کیفیت عالی و مرغوب صورت می پذیرد که در دنیا از شهرت جهانی و نوع سوپر آن از لحاظ کیفیت از جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که سنگ ترااونیکس از انواع سنگ های مرغوب تولید شده در استان فارس، یزد ، خراسان و غیره بوده که از معادن بزرگ استخراج و هم چنین دارای زمینه ای کرم رنگ بوده که با تنوع طرح و رنگ همراه و نیز دارای مشتریان می باشد. از مشخصات و ویژگی های خاص و منحصر به فرد سنگ های ترااونیکس  می توان به داشتن استحکام بسیار بالا و مناسب در مقابل ضربه های احتمالی، مقاومت فشاری نسبتا بالا، مقاومت سایشی و صیقلی بالا، تراکم بالا، شفافیت بالا، جذب آب نسبتا پایین و غیره اشاره داشت که بسیار حائز اهمیت می باشد.

 سنگ ترااونیکس شیک، یکی دیگر از انواع سنگ های ساختمانی محسوب می شود که در زیبا سازی ساختمان ها و بناهای مجلل و نیز محیط های مختلف از جذابیت خاصی برخوردار می باشد.

نمایندگی فروش سنگ ساختمانی ترااونیکس

نمایندگی فروش سنگ ساختمانی ترااونیکس

شرکت های تولیدی یزد، اصفهان، شیراز، خرم آباد، مشهد، همدان، کاشمر و غیره برترین و بهترین تولید کنندگان و نمایندگان فروش سنگ ساختمانی ترااونیکس هستند که توانسته اند با توجه به نوع کیفیت سنگ و هم چنین  نوع کاربرد آن معماران و نیز طراحان داخلی و خارجی را به سمت خود بکشانند.

مقاومت بالا سنگ، استحکام بالا جزو مواردی هستند که اکثر معماران و پیمانکاران به آن توجه زیادی دارند. از این نوع سنگ با بالاترین درجه کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت به روش مستقیم و نیز بدون واسطه به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود که صادرات نقش عظیمی در تولیدات انبوه و کیفیت بالای محصول و اقتصاد کشور را ایفا می نماید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *