مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سنگ ساختمانی سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ ساختمانی چه رنگ هایی دارد؟نرخ سنگ ساختمانی سفید

فروش مستقیم سنگ ساختمانی سفید، بر اساس استاندارد های کیفی بالا و بر اساس، ویژگی هایی و خصوصیت هایی، مانند دوام و مقاومت عالی و ثبات بالا و همچنین، در طرح ها و ابعاد متنوع، به شیوه های مختلف انجام می پذیرد. فروش مستقیم محصولات تولیدی از کارخانه، دارای مزایا و فواید زیادی است. از جمله، می توان به مناسب تمام شدن قیمت اشاره کرد و اینکه دست واسطه ها در فروش سنگ ساختمانی سفید کوتاه می گردد. 

فروش مستقیم سنگ ساختمانی سفید

سنگ ساختمانی چه رنگ هایی دارد؟

سنگ ساختمانی چه رنگ هایی دارد؟ سنگ ساختمانی، دارای تنوع رنگی بالایی است، که این موضوع به بافت، ساختار و نوع سنگ بستگی دارد. یکی از مشخصه ها و ویژگی های مهم سنگ ساختمانی، رنگ آن است. زیرا، استفاده از سنگ با رنگ مناسب، به دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان، جلوه و زیبایی قابل توجهی می بخشد و مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران قرار گرفته است. در همین راستا، بسیاری از افراد و معماران، در هنگام انتخاب سنگ، توجه ویژه ای به رنگ سنگ ساختمانی می کنند. 

برای مثال، سنگ های آهکی به رنگ تیره، انتخاب مناسبی برای نمای بیرونی ساختمان نیستند. به دلیل اینکه، در مقابل اشعه های مضر خورشید و آلودگی های محیطی، از مقاومت و استحکام بسیار کمی برخوردار هستند و به مرور، زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. یکی از دلایلی که سنگ های ساختمانی باید رنگ های متنوعی با پایداری بالا داشته باشد، این است که نمی توان سنگ را به راحتی رنگ زد. البته، سنگ هایی هم وجود دارد، که رنگ های مصنوعی دارند و در واحد های تولیدی به وسیله رنگ های ساخته با تکنولوژی بشر به وجود می آیند. 

ثابت بودن سنگ ساختمانی، به فاکتور های متعددی بستگی دارد. یکی از عواملی که بسیار تاثیر دارد، مکان نصب سنگ است و اینکه، به طور مرتب در معرض نور خورشید نباشد. یکی از انواع سنگ ها، سنگ های مرمریت است، که رنگی متمایل به تیره دارند و اگر در به دور از نور خورشید باشد، سالیان سال عمر می کنند. وجود کانی های ناپایدار، موجب ایجاد رنگ های مختلفی در سنگ های ساختمانی شده است و به طور گسترده، انواع سنگ های سفید و روشن را ایجاد می کند. 

نرخ سنگ ساختمانی سفید

نرخ سنگ ساختمانی سفید نرخ سنگ ساختمانی سفید، از طرق مختلفی قابل استعلام و قیمت آن، به عوامل و پارامتر های مختلفی وابسته است. از جمله این عامل ها، می توان به روش استخراج سنگ ساختمانی، نوع فرآوری سنگ، کیفیت و نوع متریال های مورد استفاده، از قبیل رزین ها و غیره، ضخامت و ابعاد سنگ و غیره بستگی دارد. نکته ای که در مورد نرخ سنگ ساختمانی، باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سنگ از هر جنسی با هر متراژی که باشد، نمونه اسلب در مقایسه نوع تایل آن، دارای قیمت بیشتری است. 

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *