مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل استفاده از تراورتن شکلاتی موج ریزتوزیع تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی می باشد که جلوه ای بی نظیر به ساختمان می باشد و در زیباسازی نمای ساختمان تاثیر فراوانی دارد. سنگ تراورتن دارای عمر طولانی هستند و مقاومت و استحکام بی نظیری دارند و این یکی از مزیت های قابل توجه این سنگ ها میباشد. همچنین مقاومت بالای آن در برابر حرارت و مواد شیمیایی حائز اهمیت می باشد. مجموعه ما در زمینه عرضه سنگ تراورتن فعالیت دارد و مشتریان جهت استعلام قیمت تراورتن شکلاتی موج ریز می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

قیمت تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

دلیل استفاده از تراورتن شکلاتی موج ریز

دلیل استفاده از تراورتن شکلاتی موج ریز سنگ تراورتن یکی از بهترین و با کیفیت ترین سنگ هایی می باشد که در صنعت نمای ساختمان استفاده می گردد. این سنگ از محبوبیت زیادی برخوردار است و از گذشته دور تاکنون استفاده از سنگ های متنوع در صنعت ساختمان سازی امری رایج است. . جالب توجه است که استفاده از سنگهای تراورتن مربوط به زمان روم باستان می باشد و امروزه نیز محبوبیت زیادی برای استفاده در نمای ساختمان پیدا کرده است و طراحان و معماران زیادی به استفاده از رنگ زیبا و بی‌نظیر روی آوردند.

برای برش سنگ تراورتن از دو مدل بدون موج و موج دار استفاده می کنند و این قضیه بستگی به سلیقه مصرف کننده و مشتری دارد. سنگ های تراورتن در انواع گوناگون و در رنگهای متنوع مانند سفید، کرم، شکلاتی، دودی، قرمز و غیره تولید می گردد. این سنگ منحصر به فرد علاوه بر جلوه ی زیبا، دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و می تواند سال های زیادی به عنوان نمای ساختمان استفاده گردد.

یکی از مزایای ویژه سنگ تراورتن این است که جنس آن به گونه ای است که در صورت وجود هوای گرم، در محیط، خنک می ماند و می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده از در کف و دیوار باشد. سنگ های تراورتن دارای رنگ های گوناگونی اعم از سفید عاجی یا کاراملی هستند استفاده از رنگ های نادر و کمیاب در این نوع سنگ از لحاظ قیمتی دارای هزینه بالایی هستند و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. نحوه برش کاری سنگ تراورتن، به دو صورت عمود بر لایه بندی و موازات لایه بندی انجام می گیرد.

توزیع تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

توزیع تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان مجموعه ما مفتخر است در زمینه توزیع تراورتن موج ریز فعالیت نماید و تلاش می کند قیمت تراورتن موج ریز را به صورت مناسب و مقطوع تعیین کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب را از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد که باعث گردیده است علاوه بر بازارهای داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی حضور یابیم. همچنین کیفیت بالای محصولات را باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردیده است‌.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *