مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش بهترین سنگ ساختمانی ترامیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

با سنگ ساختمانی ترامیت بیشتر اشنا شویدفروش فوری سنگ ساختمانی ترامیت

سنگ ساختمانی ترامیت جزو سنگ های رسوبی محسوب می شود. این سنگ به سبب این که ترکیبی از انواع سنگ تراورتن و سنگ مرمریت می باشد، به سنگ ترامیت معروف است. غالباً از سنگ ترامیت بیشتر در ساخت نمای داخلی ساختمان ها، مانند دیوار راه پله، دیوار پارکینگ، نورگیرها و به طور کلی فضاهایی که کمتر با آب در تماس هستند استفاده می شود. زیرا این سنگ قدرت جذب آب بالایی دارد و نباید در مکان های مرطوب از آن استفاده گردد.

پخش بهترین سنگ ساختمانی ترامیت

با سنگ ساختمانی ترامیت بیشتر اشنا شوید

با سنگ ساختمانی ترامیت بیشتر اشنا شوید

معرفی سنگ ساختمانی ترامیت:

سنگ ترامیت دارای آهک خیلی زیادی می باشد، در واقع آهک این سنگ از انواع سنگ های دیگر، مانند تراورتن خیلی بیشتر است. سنگ ترامیت از جنس خاک رس و ماسه می باشد و دارای وزن کمتری نسبت به سنگ های مرمریت و مرمر می باشد.

کاربرد سنگ ترامیت:

از لحاظ اینکه، سنگ ترامیت دارای جذب آب بالا و مقاومت پایینی در مقابل رطوبت است، از این سنگ نمی توانیم در مکان هایی که دارای رطوبت است استفاده کنیم و در حقیقت این سنگ باید در مکان هایی مانند دیوارهای داخلی ساختمان مثل دیوارهای پارکینگ و غیره استفاده شود. همچنین بهتر است از این سنگ در مناطق خشک و دور از هوای آزاد استفاده گردد.

ولی نکته مهمی را که باید ذکر کنیم این است که اگر این سنگ به وسیله رزین نانو پوشش داده شود، مقاومت آن بالاتر رفته و تا حدی که جذب آب و رطوبت آن به حداقل می رسد و در این حالت می توانیم از آن در نمای ساختمان و یا سنگ پله ها در ساختمان ها استفاده کنیم.

خصوصیات ظاهری سنگ ترامیت:

رنگ سنگ ترامیت دارای زمینه روشنی می باشد و غالباً به صورت رنگ های کرم و سفید در بازار قابل عرضه است. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ تراورتن دارد و به طوری که گاهی اوقات با این سنگ اشتباه گرفته می شود. یکی از انواع معروف این سنگ، سنگ ترامیت زمینه کاملا سفید و یکنواخت است.

مزایای استفاده از سنگ ترامیت به شرح زیر می باشد:

  • سنگ ترامیت خیلی خوش تراش می‌ باشد. به طوری که می‌ توان آن را در شکل های گوناگون برش داد.
  • سنگ ترامیت دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر سنگ های موجود در بازار است.
  • غالباً دارای ظاهری یک دست و بدون ناخالصی و رگه می باشد.
  • سنگ ترامیت دارای رنگ روشن است و از این جهت برای استفاده در هتل ها و…. جلوه گر است.
  • این سنگ دارای قابلیت صیقل پذیری بسیار خوبی می باشد که این امر در زیبایی آن تاثیر زیادی می گذارد.

 

بیشتر بخوانید: تراورتن شکلاتی موج ریز

فروش فوری سنگ ساختمانی ترامیت

فروش فوری سنگ ساختمانی ترامیت

سنگ ترامیت به سبب داشتن قیمت پایین‌تر نسبت به سنگ تراورتن، امروزه مورد توجه خریداران و البته سازندگان سنگ های ساختمانی قرار گرفته است. این سنگ به دلیل این که دارای زمینه روشن و یکنواختی است، جزو سنگ ‌های ممتاز و مرغوب در بازار به فروش می‌ رسد.

به سبب کیفیت بالا و استقبال بی نظیر خریداران کارخانه ‌های تولید سنگ، سعی می‌کنند که این سنگ را بیشتر تولید کنند و نیاز بازار و خریداران را برطرف سازند. چنانچه بخواهید از امکان فروش فوری سنگ ترامیت برخوردار باشید، می توانید به سایت فروش ما مراجعه کنید. ما سال های زیادی به پخش بهترین سنگ ها مشغول هستیم و هدفمان جلب نظر مشتریان خود هستیم.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *